Handleiding website

Inloggen

  • Op de homepage ziet u rechtsboven een oranje blok met daarin de tekst ‘INLOGGEN’. Indien u al klant van Mezzo lunch & zo bent, kunt u daar uw gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Klik op ‘Login’ en u bent aangemeld.
  • Bent u nog geen klant van Mezzo lunch & zo, klik dan op ‘Nieuwe klant’, vul uw gegevens in en klik op ‘Account aanmaken’. U krijgt dan een e-mail met daarin een link om uw account te ontgrendelen. Zodra u op die link heeft geklikt, kunt u bestellen.
  • Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, maar uw gebruikersnaam nog weet, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten’.

 

Bestellen

  • Zodra u ingelogd bent, kiest u links op de pagina een van de productgroepen. De productgroep ‘Broodjes & Sandwiches’ is onderverdeeld naar belegsoorten. Kies daar dan ook meteen voor de juiste belegsoort.
  • Zodra u op een groep geklikt heeft, ziet u in het midden van het scherm alle items binnen de betreffende groep in de vorm van zgn. memoblaadjes.
  • Door te klikken op het gewenste item krijgt u een pop-over-window waar u aanvullende gegevens, zoals broodsoort, boterkeuze, aantal en naam van de luncher op kunt geven. Ook een opmerking die betrekking heeft op dit item (bijv. ‘zonder tomaat’) kunt u hier kwijt.
  • Door te klikken op ‘Voeg toe aan bestelling’ verschijnt het gewenste product in uw broodmandje, rechts op het scherm.
  • Kies daarna het volgende item of een nieuwe productgroep en maak zo uw bestelling compleet.
  • Heeft u alle te bestellen producten in uw broodmandje, klik dan in het broodmandje op ‘Ga verder’. U komt dan in het besteloverzicht, waar u alle bestelde producten nog eens overzichtelijk op een rij ziet. Daaronder ziet u het bij ons bekende factuur- en afleveradres. Vervolgens kunt u aangeven of u de levering contant wilt afrekenen of een factuur wilt ontvangen (verplicht veld), of u de broodjes apart verpakt of op een schaal wil, de leverdatum en evt. een levertijd, een kostenplaats en een opmerking die betrekking heeft op de bestelling als geheel.
  • Klik op ‘Plaats bestelling’ en uw bestelling wordt verzonden. Per omgaande krijgt u een e-mail met daarin de gegevens zoals u die opgegeven heeft. Mocht u deze niet binnen enkele minuten ontvangen (check ook uw spambox), neem dan telefonisch contact met ons op.

 

Wanneer u wilt kijken wat u in het verleden besteld heeft, klik dan op ‘Eerder besteld’ in het oranje blok rechtsboven. Op volgorde van leverdatum ziet u daar al uw bestellingen uit het verleden. Klik op een levering en u krijgt de inhoud van die bestelling op uw scherm. Met een klik op de link ‘Voeg deze artikelen toe aan de huidige bestelling’ plaatst u alle artikelen opnieuw in uw broodmandje. Hierin kunt u te allen tijde nog wijzigingen aanbrengen, alvorens u de bestelling definitief plaatst.

 

Eigen gegevens

Nadat u ingelogd bent, kunt u uw eigen gegevens inzien door te klikken op ‘Profiel’ in het oranje blok rechtsboven. U krijgt dan een overzicht van uw gegevens en kunt deze wijzigen. Ook uw wachtwoord kunt u hier wijzigen.

 

Overig

Onder het oranje blok vindt u het zoekveld. Typ daar de naam van het product en alle items die voldoen aan die zoekterm komen naar voren.

 

Mijn bestelling ()
U heeft nog geen producten in uw broodmandje
Subtotaal
BROODJES,
SALADES,
LUNCHES,
EN MEER
Check hier uw postcode.
Check of we ook gratis bij uw bedrijf bezorgen!
REGISTREER NU!
En laat je lunch op je bureau bezorgen
Onze 9 garanties
Kies voor zekerheid!
Proeflunch bestellen?
Probeer onze kwaliteit vrijblijvend!
Glutenvrije broodjes
Voor mensen met een glutenallergie!
Thuisbezorgd.nl
Gestopt met leveren